پشتيباني شبكه

شركت بزرگ و معتبر پيشگام رايان www.pishgamrayaneh.com مشاوره: 021_5780 1000

پشتيباني شبكه

پشتيباني شبكه

چه زماني و چرا به پشتيبان شبكه نياز داريد:

• هنگامي كه از كارشناس شبكه و يا پيمانكار شبكه خود رضايت نداريد

• هنگامي كه هزينه ي استخدام كارشناس شبكه متخصص براي شما زياد است

• هنگامي كه شبكه شما دچار قطعي ميشود و يا سرعت پاييني دارد

• هنگامي كه اينترنت شما كند است و يا مدام قطع ميشود

• مديريت مناسبي بر روي فايل ها و منابع شبكه خود نداريد

• هنگامي كه نرم افزار هاي مالي و اداري شما به درستي كار نميكنند و شركت نرم افزاري مشكل را در جاي ديگري ميبيند

• هنگامي كه ماشين هاي اداري (پرينتر و اسكنر و …) شبكه شما به درستي كار نميكنند

• هنگامي كه در رابطه با شبكه خود نگراني هاي امنيتي داريد

و در آخر

• هنگامي كه به دنبال مقرون به صرفه ترين و استاندارد ترين روش نگهداري شبكه خود هستيد.

 

 

كارشناسان پشتيباني شبكه پيشگام چه خدماتي ارائه ميدهند؟

كارشناسان پيشتيباني و نگهداري شبكه بايستي به گونه اي زيرساخت شبكه ،تجهيزات ،‌سيستم هاي كامپيتوري را نگهداري و مراقبت كنند كه سازمان ها ،‌شركت ها ،‌و صاحبان كسب و كار كمترين دغدغه و درگيري را نسبت به زيرساخت فناوري اطلاعات و شبكه ي خود داشته باشند و اطمينان داشته باشند كه با مقرون به صرفه ترين حالت ممكن از بروزترين فناوري هاي استفاده ميكنند.

متخصصين پشتيباني و نصب و راه اندازي شركت پيشگام با بهره گيري از دانش و فناوري روز دنيا توانايي رفع مشكلات و نگهداري شبكه هاي شما را در بهترين حالت ممكن دارند و شما را در اين امر ياري ميكنند.

 

مهمترين وظايف كارشناسان پشتيباني شبكه عبارت است از:

• عيب‌يابي و رفع نقص سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي

• مديريت سيستم‌هاي كامپيوتري از لحاظ كيفيت و كارايي نرم‌افزاري

• نصب و پيكربندي سيستم عامل‌ها و نرم‌افزارهاي عمومي

• پيگيري پشتيباني فني نرم‌افزارهاي اختصاصي

• نگهداري و عيب‌يابي تجهيزات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري شبكه

• پشتيباني فني از سرويس اتصال به اينترنت

• پشتيباني فني از سرويس پست الكترونيك سازماني

• بررسي دوره‌اي سرويس‌ها و نرم‌ افزارهاي شبكه از نظر سلامت عملكرد

• عيب يابي و رفع نقص تجهيزات و منابع سخت‌افزاري ( كامپويترها، پرينترها، اسكنرها)

• نصب و پيكربندي سخت‌افزارهاي جانبي

• عيب يابي و شناسايي مشكلات شبكه

• نصب انواع نرم افزار هاي كاربري و تخصصي

• مستندسازي تجهيزات و سرويس هاي شبكه

• به روز رساني مداوم مستندات شبكه بعد از تغييرات

• تهيه و ارائه گزارش از وضعيت شبكه و تجهيزات آن

 

ما تلاش ميكنيم كه مشاركت هاي بلند مدت و مبتني بر همكاري با مشتريان خود ايجاد كنيم و به شريك مورد اعتماد آنها تبديل شويم. چنين مشاركتهايي به ما امكان مي دهد تيم هاي متعهد ايجاد كنيم ، دانش مختص مشتريان را ايجاد و حفظ كنيم ، فرآيندها را بهبود ببخشيم و در طول زمان به طور متقابل به بهره وري دست يابيم.

 

جهت دريافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ي خدمات پشتيباني با ما در ارتباط باشيد

۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.