پشتيباني شبكه | خدمات پيشتيباني
پشتيباني شبكه چيست و پشتيبان به چه كسي اطلاق ميشود.
پشتيباني شبكه به مجموعه خدماتي كه در جهت حفظ و نگهداري ، رفع ايراد و اشكالات احتمالي و بالا بردن ضريب امنيت و پايداري زيرساخت و تجهيزات شبكه، نرم افزار و اطلاعات يك شركت و يا سازمان، انجام ميگردد گفته ميشود. پشتيبان شبكه نيز به فرد يا شركتي كه مجموعه فعاليت هاي فوق را مديريت ميكند و يا انجام ميدهد گفته ميشود.
چرا پشتيباني شبكه مهم است؟
شبكه ها و سيستم هاي كامپيتوري جز لاينفك شركت ها و سازمان هاي كوچك و بزرگ امروزي هستند و ناگزير از ايراد و اشكال وخرابي. معمولا در شركت ها و سازمان هاي بزرگ فرد و يا افرادي مديريت بخش فناوري و اطلاعات و واحد آي تي آن مجموعه را به عده دارند كه بايستي هر يك در زمينه هاي مختلف شبكه و انفورماتيك داراي تخصص باشند كه از پس مشكلات و ايرادات احتمالي بر آيند. بديهيست كه به خدمت گيري و استخدام چنين متخصصيني بسيار پر هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.
هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.
از طرفي شركت هاي كوچكتر قادر به پرداخت هزينه هاي استقرار تيم فناوري اطلاعات و يا پشتيباني شبكه جهت دريافت خدمات شبكه نيستند، اين در حاليست كه نياز به پشتيبان شبكه و كارشناس IT در مجموعه هاي فوق جهت رفع مشكلات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري به طور هميشگي وجود دارد. جهت خلاصي از مشكلاتي كه ذكر شد، استفاده از شركت هايي كه داراي سابقه و تجربه ي مناسب در زمينه ي ارائه ي خدمات پشتيباني شبكه و مديريت شبكه باشند بسيار كار گشاست.
چرا پيشگام رايانه ؟
واحد پشتيباني و خدمات شبكه شركت پيشگام رايانه با ۲۱ سال سابقه مستمر در ارائه ي خدمات به سازمانها و شركتها با تكيه بر دانش فني كارشناسان مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتريان در زمينه هاي پشتيباني شبكه ، پشتيباني نرم افزار ،پشتيباني سخت افزار و كامپيوتر ارائه مينمايد. ويژگي هايي كه درذيل به بخشي از آنها اشاره شده است ،مزاياي استفاده از خدمات شبكه و پشتيباني شبكه شركت پيشگام رايانه را نمايان ميسازد.
- سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ | ۱۷:۵۵
- ۶۴ بازديد
- ۰ نظر