پشتيباني شبكه

شركت بزرگ و معتبر پيشگام رايان www.pishgamrayaneh.com مشاوره: 021_5780 1000

پشتيباني شبكه

پشتيباني شبكه | خدمات پيشتيباني

 

پشتيباني شبكه چيست و پشتيبان به چه كسي اطلاق ميشود.

 

پشتيباني شبكه به مجموعه خدماتي كه در جهت حفظ و نگهداري ، رفع ايراد و اشكالات احتمالي و بالا بردن ضريب امنيت و پايداري زيرساخت و تجهيزات شبكه، نرم افزار و اطلاعات يك شركت و يا سازمان، انجام ميگردد گفته ميشود. پشتيبان شبكه نيز به فرد يا شركتي كه مجموعه فعاليت هاي فوق را مديريت ميكند و يا انجام ميدهد گفته ميشود.

 

چرا پشتيباني شبكه مهم است؟

 

شبكه ها و سيستم هاي كامپيتوري جز لاينفك شركت ها و سازمان هاي كوچك و بزرگ امروزي هستند و ناگزير از ايراد و اشكال وخرابي. معمولا در شركت ها و سازمان هاي بزرگ فرد و يا افرادي مديريت بخش فناوري و اطلاعات و واحد آي تي آن مجموعه را به عده دارند كه بايستي هر يك در زمينه هاي مختلف شبكه و انفورماتيك داراي تخصص باشند كه از پس مشكلات و ايرادات احتمالي بر آيند. بديهيست كه به خدمت گيري و استخدام چنين متخصصيني بسيار پر هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.

هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.

 

از طرفي شركت هاي كوچكتر قادر به پرداخت هزينه هاي استقرار تيم فناوري اطلاعات و يا پشتيباني شبكه جهت دريافت خدمات شبكه ‌نيستند، اين در حاليست كه نياز به پشتيبان شبكه و كارشناس IT در مجموعه هاي فوق جهت رفع مشكلات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري به طور هميشگي وجود دارد. جهت خلاصي از مشكلاتي كه ذكر شد، استفاده از شركت هايي كه داراي سابقه و تجربه ي مناسب در زمينه ي ارائه ي خدمات پشتيباني شبكه و مديريت شبكه باشند بسيار كار گشاست.

 

چرا پيشگام رايانه ؟

 

واحد پشتيباني و خدمات شبكه شركت پيشگام رايانه با ۲۱ سال سابقه مستمر در ارائه ي خدمات به سازمان‌ها و شركت‌ها با تكيه بر دانش فني كارشناسان مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتريان در زمينه هاي پشتيباني شبكه ، پشتيباني نرم افزار ،‌پشتيباني سخت افزار و كامپيوتر ارائه مينمايد. ويژگي هايي كه درذيل به بخشي از آنها اشاره شده است ،مزاياي استفاده از خدمات شبكه و پشتيباني شبكه شركت پيشگام رايانه را نمايان ميسازد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.